واحد مالی و اداری این شرکت انجام و پیگیری امور زیر را بر عهده دارد:
- بایگانی و ثبت کلیه اطلاعات پرسنلی
- بایگانی کلیه مکاتبات اداری انجام شده
- انجام امور بیمه و پیگیری جهت صدور بیمه نامه های مورد نیاز شرکت
- پیگیری ، اطلاع رسانی به موقع و ثبت نام دوره های آموزشی مورد تائید شرکت جهت کارکنان
- تهیه قرارداد کاری جهت کارکنان
- تهیه گزارشات خرید و فروش فصلی و سایر گزارشات مالیاتی
- تهیه گزارش و اظهارنامه مالیات برارزش افزوده در مهلت های قانونی تعیین شده و پیگیری جهت تحویل موارد به مراجع مربوطه
- تهیه صورت حسابهای مالی شرکت های مربوطه
- ارائه گزارشات به موقع در خصوص وضعیت بدهکاران شرکت و پیش پرداخت ها